נפגשים כל יום רביעי בשעה 13:00 במלון ביי וויו BayView, חיפה
Meeting every Wednesday on 13:00 at BayView HOTEL, Haifa

09/12/2018 - ערב הגאלה השנתי

סינגולדה וחברים - מועדון הזאפה חיפה

ערב הגאלה השנתי של מועדון רוטרי חיפה 9.12.18

ערב הגאלה השנתי של מועדון רוטרי חיפה התקיים ביום ראשון, 9 בדצמבר 2018 במועדון הזאפה חיפה. זו השנה השניה שערב הגאלה נערך במקום זה, ומדובר בהצלחה גדולה.
חברי המועדון ובני/ות זוגם, אורחים רבים ותורמים מכובדים נכחו ונהנו מערב חגיגי זה, שכלל מופע יוצא דופן של "אבי סינגולדה וחברים". מועדון הזאפה היה מלא עד אפס מקום.
תחילה התכנסו כל האורחים למפגש רעים, שכלל כיבוד עשיר ומגוון, לרבות סופגניות לכבוד חג החנוכה.
לאחר מכן עלה נ"נ מנחם גץ לבמה ופתח את הערב, והזמין את נ"ל יוסי כפירי להדלקת נרות חנוכה וסיפור על החג.
מיד לאחר מכן הזמין מנחם את נשיא המועדון לשאת דברים, וכן נשא דברים סגן ראש העיר החדש הרב דב חיון, שייצג את ראש העיר החדשה עינת קליש שנעדרה בשל שהותה בחו"ל.

דברי נשיא המועדון שחר שבו:
כבוד סגן ראש העיר חיפה הרב דב חיון, מזכירת העיר חיפה הגב' ברכה סלע, יו"ר קרן הכט וחבר כבוד של המועדון מר הרי זסלר, קונסול כללי של הפיליפינים בישראל, נשיאת האופן הפנימי שרה אגמון, נגידים לשעבר, נשיאים בהווה ולשעבר, רעיי הרוטריונים, קהל נכבד.
מועדון רוטרי חיפה חוגג בשנה זו את שנת ה-85 לצירופו לארגון הרוטרי הבינלאומי. המועדון שעזר בהקמתנו היה מועדון פורט סעיד שבמצרים. אני גאה לציין שמועדון חיפה הוא הגדול בישראל.
שיא הפעילות  הכלכלית של המועדון הוא גיוס הכספים באמצעות התרומות אשר נאספות בערב  זה, אשר כל הכנסותיו מוקדשות לפעילות המועדון בקרב הקהילה.
קצרה היריעה מלספר על מגוון הפעילויות שמועדון רוטרי חיפה מוביל ומלווה, אך אנו חשים חובה לחלוק לפחות חלק ממידע זה איתכם - האנשים שתרמו ממיטב כספם ברכישת כרטיסים לערב זה כמו גם לרכישת מודעות בחוברת שהפקנו הערב;
אספר לכם כי המועדון מוביל מספר מיזמים בקהילה, ביניהם סיוע לנוער איכותי בקורסים וחוגים בתחומי טכנולוגיה, מדע וניו מדיה – במסגרת פעילות בבית מילר;
נמצאות איתנו הערב שתי אורחות נכבדות –בנותיו של יוסף מילר – תמרה חרל"פ ורינה לוי.
בנוסף, תומך המועדון במסגרות חברתיות לעולים חדשים בחיפה וכן לחיילים בודדים בעיר; המועדון מאמץ בית הסעדה בחיפה; מאמץ את בית ספר אבן גבירול של זרם החינוך המיוחד; תומך בבית חם לנערות יוצאות אתיופיה, מלווה פעילות של עמותה הדואגת לילדים החולים במחלות קשות; התחלנו בשיתוף פעולה וליווי של כפר הנוער כפר גלים; המועדון מחלק מלגות לעשרות תלמידים וסטודנטים מדי שנה; ופרויקטים רבים נוספים.
אבל הדבר החשוב ביותר במועדון הוא ההון האנושי שלו – במועדון כ-90 חברים, אשר מנצלים את הכישורים והקשרים שלהם בקהילה לצורך מינוף הפעילות. זהו כוחו של המועדון.
אני מפנה אתכם לחוברת שהפקנו לרגל הערב המיוחד הזה, שכוללת מלבד מודעות החסות גם מידע מקיף אודות חלק מהפרוייקטים שמקדם המועדון, לצד מידע על פרויקטים של רוטרי ישראל.

אני רוצה לנצל את המעמד החגיגי הזה לצורך הענקת אות מיוחד – אות פול האריס ע"ש מייסד תנועת הרוטרי העולמית. האות ניתן לאנשים אשר בלטו בתרומתם למען הקהילה. אני מזמין לבמה את חבר המועדון שלומי פורמן לקבלת אות פול האריס.

לפני סיום אני רוצה להודות לצוות המדהים והמורחב שעמל וטרח על הפקת הערב המיוחד הזה, ובראשם לנשיא נבחר מנחם גץ, ואיתו לכל חברי ועדת הגאלה וחברי ועדת אירועים, ואיתם חברי המועדון אשר עמלו ומכרו כרטיסים, גייסו מודעות לחוברת הגאלה, הפעילו קשרים, גייסו אנשים ותרומות, ארגנו וסידרו, ועשו את הכל באהבה ומסירות אין קץ. תודה מיוחדת למפרסמי המודעות בחוברת הגאלה, ולתורמי הכיבוד בערב זה, תודה לאתר ניוז חיפה והקריות וכן לעיתון ידיעות חיפה על תיעוד הערב. תודה למר הרי זסלר, יו"ר קרן הכט, על תרומתו השוטפת לאורך השנה. תודה רבה לכולכם וערב מהנה!

לאחר הפתיח והברכות עלה לבמה ההרכב בראשותו של אבי סינגולדה למופע יוצא דופן, שכלל ביצועים מיוחדים לשירים מוכרים. הקהל הצביע בידיים וברגליים וקם לרקוד.
היה ערב מיוחד וחגיגי עם אווירה מצוינת ונוכחות מרשימה של חברי המועדון ואורחיהם.

ס
רט על ערב הגאלה

צילם יורם נאומן
2024 © כל הזכויות שמורות למועדון רוטרי חיפה
bullet