נפגשים כל יום רביעי בשעה 13:00 במלון ביי וויו BayView, חיפה
Meeting every Wednesday on 13:00 at BayView HOTEL, Haifa

07/06/2019 - קבלת שבת וחגיגת שבועות

אירוע חגיגי בכפר גלים

7.6.19 קבלת שבת וחגיגת שבועות

ביום שישי התכנסו כ-50 חברי מועדון ובנ"ז לאירוע חגיגי של קבלת שבת וחגיגת שבועות בכפר גלים.
המקום והכיבוד אורגנו ע"י הכפר, על השולחנות הוצב כיבוד עשיר ויוצא דופן של מאפים וגבינות תוצרת הכפר. חברי ועדת אירועים בהובלתה של שולה קנטר, הגיעו מוקדם וסייעו בארגון המקום, שאכן נראה מלהיב וחגיגי.

הנשיא שחר פתח את הבוקר, הודה לכל החברים שהגיעו, וסיפר שהשבוע הסתיים בכפר גלים פרויקט שהחל בתחילת השנה ביוזמת המועדון ובשיתוף הכפר יחד עם חברת חיפה כימיקלים. הפרויקט כלל ליווי בעבודות ביוחקר במגמת ביולוגיה, בהובלת האגרונום ישי וקסמן מחברת חיפה כימיקלים. השבוע הסתיים הפרויקט והתלמידים הציגו את עבודות הגמר. 
ישי וקסמן ואשתו היו אורחי המועדון בבוקר חגיגי זה, והנשיא הזמין אצ ישי לספר על הפרויקט. ישי סיפר שבשנה הבאה יורחב הפרויקט ויכלול ככל הנראה שתי כיתות, ובסה"כ 50 תלמידים. הנשיא העניק לישי מגן הוקרה על הובלת הפרויקט.

לאחר שהחברים התכבדו באוכל הטעים תוצרת הכפר, העביר הנשיא את המיקרופון ליוסי כפירי, שהנחה את תוכן החלק השני של הבוקר, בשיתוף הזמרת ליאורה. יוסי וליאורה סיפרו על החג, בירכו על החלה והלחם לקראת שבת, והחברים השתתפו בשירה בציבור של שירי שבועות. כמו כן הרימו החברים לחיים עם יין תרומתם של אלה ונפתלי סגל, לרגל חתונת ביתם.

לאחר סיום האירוע, המשיכו החברים לקחת חלק ביריד שארגן הכפר, שכלל דוכני אוכל ומתנות.

חג שמח ושבת שלום לכולם.
כתב: שחר שבו.
צילומים: יורם נאומן.
2024 © כל הזכויות שמורות למועדון רוטרי חיפה
bullet