נפגשים כל יום רביעי בשעה 13:00 במלון ביי וויו BayView, חיפה
Meeting every Wednesday on 13:00 at BayView HOTEL, Haifa

31/07/2019 - 31.7.19 פרופסור בני נתן החומר שמניע רקטות

31.7.19 פרופסור בני נתן החומר שמניע רקטות

31.7.19 פרופסור בני נתן החומר שמניע רקטות
צילם יורם נאומן

2019

31/7/19

ניקוסיה, קפריסין

השבוע, בעקבות האירועים האחרונים בקפריסין, בחרנו לברך מועדון הנמצא בניקוסיה, קפריסין.

קפריסין היא מדינת אי הנמצאת במרחק שעת טיסה מישראל והיא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בים התיכון. השליש הצפוני של האי,המאוכלס ברובו בטורקים, נכבש ע"י טורקיה בשנת 1974 והוכרז אח"כ כרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין. שאר האי מאוכלס ברובו ביוונים ונקרא רפובליקת קפריסין.

הערים הגדולות בקפריסין הן ניקוסיה הבירה, החצויה לחלק יווני וחלק טורקי באמצע רחוב קניות ארוך שבה, לימסול עם אחד הנמלים העמוסים ביותר בים התיכון, ולרנקה הידועה באתרי הנופש ובשדה התעופה הבינלאומי הגדול ביותר בקפריסין.

 Rotary Club of Nicosiaנוסד בשנת 1938 והוא גאה בהיותו בינלאומי עד כדי כך שהפגישות שלו נערכות באנגלית. המועדון קלט בשנה האחרונה 13 חברים חדשים. המועדון מארח הרצאות רבות הקשורות ליחסים הבינלאומיים של קפריסין ובחודש פברואר האחרון העביר הרצאה במועדון השגריר הישראלי מר שמואל רבל על שיתופיהפעולה בין קפריסין וישראל.

הפעילות המקומית כוללת תמיכה במרכז לטיפול בסרטן לילדים ותמיכה בארגון Hope for Children המגן על זכויות ילדים בקפריסין. הפעילות הבינלאומית כוללת הידוק הקשרים עם חברי רוטרי בעולם שמוצאם מקפריסין.

נשיא המועדון הוא Andreas N.Psaras שנכנס לתפקידו במסיבה מוצלחת שנערכה לחברי המועדון בביתו של אחד הנשיאים לשעבר של המועדון. חברי המועדון נפגשים כל יום חמישי בצהריים בשעה 13:00במלון Hilton Cyprus Hotel שבניקוסיה.

נרים כוסית לכבוד Rotary Club of Nicosia.
2024 © כל הזכויות שמורות למועדון רוטרי חיפה
bullet