נפגשים כל יום רביעי בשעה 13:00 במלון ביי וויו BayView, חיפה
Meeting every Wednesday on 13:00 at BayView HOTEL, Haifa

27/06/2019 - ערב חילופי נשיאים

סיום שנת הנשיאות של שחר שבו

27.6.19 ערב חילופי נשיאים - סיום שנה של הנשיא שחר שבו

סרטון סיכום פעילות שנתית https://youtu.be/IyPLVqNTqq0
סרטון מאתר ניוז חיפה והקריות https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=LEqB06eiFFM

אירוע ומפגש מיוחד - מעל 150 חברי המועדון, בנ"ז ואורחים הגיעו בהתרגשות גדולה לאירוע המיוחד של חילופי נשיאים במועדון. האירוע נערך באיצטדיון סמי עופר בחיפה וכלל ארוחת ערב לצד שולחנות ערוכים לתפארת.
האולם והמבואה היו ממותגים בשלטים ובאנרים של המועדון. בשלב קבלת הפנים קיבלו את פנינו נגנים מלהקת ביג בנד, שהנעימו את הערב בשירה ומנגינות מוכרות, ולצידם שני שחקנים בדמויות מרלין מונרו וצ'ארלי צ'אפלין, שהצטלמו עם האורחים והוסיפו לאווירה המיוחדת.
בזמן קבלת הפנים רצה ברקע על גבי המסכים שבאולם מצגת המסכמת את שנת הפעילות העניפה.
 
מהלך הטקס
עם תום הארוחה הוזמנו כל האורחים לטקס מיוחד וחגיגי של חילופי הנשיאים.
על הנחיית הערב היה אחראי גילי שנברג, שעשה זאת בחן ובמקצועיות. ליד שולחן הנשיאות ישבו הנשיא היוצא שחר שבו והמזכירה שלומית קירשטיין. הנשיא היוצא שחר שבו פתח את הערב עם הקשת הפטיש על הפעמון, והמנחה ברך את האורחים והזמין את הנוכחים לשירת התקווה. שחר ציין כי המועדון מונה כ 98 חברים והינו פעיל בתחומים רבים.

ברכת מזכיר העיר
ראשונה לברך עלתה הגב' ברכה סלע, מזכיר העיר חיפה, שהיתה האישה הראשונה שהצטרפה למועדון רוטרי חיפה וציינה את העשייה של המועדון במשך 85 שנה. לדבריה, העיר חיפה הינה רב תכליתית ומועדון רוטרי זכה השנה להוקרה מיוחדת כשנבחר להיות המועדון המצטיין. מועדון שהראה נחישות התמדה נתינה ועשייה. ברכה איחלה הצלחה לנשיא הנכנס, מנחם גץ, הודתה לנשיא היוצא שחר שבו וסיימה באימרה: "בואו נחייך והעולם יחייך אלינו".
ברכה העניקה לשחר ולהנהלה תעודת הוקרה בשם ראש העיר חיפה הגב' עינת קליש.
שחר הודה לברכה על תרומתה למועדון ולקהילה והעניק לה מגן רוטרי מיוחד על עשייתה הברוכה ושיתוף הפעולה ארוך השנים עם המועדון.

ברכת הנגיד הנכנס
עלה לאחריה, מר מתי הראל נגיד האזור שנכנס לתפקידו. מתי הודה לשחר ולהנהלה ואיחל למנחם גץ עשייה והצלחה בשנת הרוטרי הקרובה.
מתי סיפר שהנושא החדש ברוטרי יהיה שיפור מערכת היחסים בין אדם לחברו בדגש על סובלנות, תרבות הדיבור, ההקשבה ואורך רוח. נתכנן טיולים משותפים ובעיקר הידוק הקשרים בין חברים. מתי הדגיש שהנושא העולמי הוא סבלנות וסובלנות תחת הסיסמא "רוטרי מחברים עולמות".

דברי סיכום של הנשיא היוצא שחר שבו
המנחה הזמין את שחר שבו לשאת את דבריו. שחר סיפר בהתרגשות על השנה היפה ומלאת העשייה שזה עתה מסתיימת – בין הפרוייקטים הגדולים הזכיר שחר את חגיגות יום העצמאות בחורשת רוטרי, ביקור משלחות מאורגון ארה"ב וממקומות נוספים בעולם, תמיכה בנערי נעל"ה, בעולים החדשים, תלמידים מיעוטי יכולת, מלגות ב 100,000 ₪, תמיכה בבי"ס לקציני ים בעכו, בעמותת "שמחה לילדיי, עזרה לילדי כפר גלים, חיילים בודדים ובפרוייקט הנואם הצעיר.
כמו כן, קשרים בין לאומיים, בינהם אורחים ממועדון דסאו, אורגון, צכיה, אוקראינה, וקרואטיה. שחר הודה לבנותיו של יוסף מילר על תרומתן.
כמו כן ציין שחר את הפעילות שנעשתה לחיזוק הקשרים האישיים והמקצועיים בין חברי המועדון כגון הטיולים של המועדון. הפגישות בבתים, יציאות משותפות, פינת "חבר מספר על חבר", ועוד. שחר סיפר שוב בגאווה על הספר היפה של 85 שנות מועדון הודה בחום לחביבה רוגר על העבודה הרבה שהשקיעה בכתיבת הספר.
הנשיא סיפר ש 16 חברים חדשים הצטרפו למועדון בשנה האחרונה. כמו כן סיפר בכאב על פתירתם של 2 מחברי המועדון, אליהו ברכה ז"ל ומנחם חכים ז"ל. יהי זכרם ברוך.
הנשיא הודה לכל החברים על שעבדו לצידו והדגיש שהיתה זו תקופה מרתקת ומעניינת.

חלוקת מגני הוקרה מיוחדים לחברי ההנהלה
הנשיא קרא לכל חברי ההנהלה והעניק להם מגני הוקרה אישיים. כמו כן הזמין הנשיא את עמירם אסמן – גזבר המועדון והעניק לו מגן הוקרה מיוחד על מסירותו ועבודתו הנאמנה למען המועדון.
לבסוף קרא הנשיא לשלומית קירשטיין מזכירת המועדון, והודה לה על השותפות האמיצה לאורך השנה וחצי האחרונות. הנשיא העניק לה מגן הוקרה מיוחד על עבודתה הנהדרת והמסירות הרבה למועדון ולכלל החברים.
לבסוף הודה הנשיא והצדיע למשפחתו על הגיבוי והתמיכה, התנצל על שהיה פחות זמין בבית בשנה האחרונה אך התעודד בכך שבנותיו זכו לחינוך ע"י דוגמא אישית של נתינה ועשייה.
הנשיא שחר שבו איחל לנשיא הנכנס מנחם גץ הרבה הצלחה בשנה הקרובה.

אותות פול האריס
בשלב זה עבר הנשיא לחלוקת אות פול הריס – הנחה הזמין את מר מתי הראל לשולחן הנשיאות, והעניק את אות פול האריס לחבר המועדון אריה ברגמן בגין פעילותו הרבה למען המועדון, על היותו כמעיין המתגבר של רעיונות, אנרגיה ועשייה. היות וזה האות השני שאריה מקבל כללה הסיכה את אבן הספיר הכחולה. מתי ענד לאריה את הסיכה ואריה הנרגש הודה לשחר והעניק לו מגן אישי ממנו.

את אות פול האריס השניה העניק שחר לחבר המועדון כרמל הכהן על שנותיו הרבות במועדון, רעיונותיו היפים והתמדתו בעבודת המועדון. גם הסיכה של כרמל הכהן כללה את אבן ספיר הכחולה.

המזכירה שלומית הודתה  לשחר בשם ההנהלה על פועלו, וציינה את היותו בעל ערכים יפים, איש חם, שמח וטוב לב. שחר הישרה רוח טובה ומיוחדת על חברי המועדון, בדגש על ה"ביחד", יכולת ההקשבה, שיתוף וחיבוק חם לכולם. שלומית העניקה לשחר את אות פול האריס.
כמו כן קיבלה שלומית את אות הרוטרי על עבודתה המסורה, יחסה היפה לחברים, יכולת השיתוף וההקשבה ובעיקר העשייה בתחומים השונים של פעילות המועדון.

רוטריון מצטיין
כרוטריון מצטיין נבחר נתן פלדמן, הנשיא העניק לנתן את הגביע המיוחד שקיים במועדון משנת 1987. נתן ניהל ופיתח את האפיק הבינלאומי והרחיב את הקשרים של המועדון עם קהילות ברחבי העולם.

החלפת סיכות
המנחה גילי שנברג הזמין את הנשיא היוצא שחר שבו והניא הנכנס מנחם גץ, שהחליפו סיכות וכן החליפו סיכות המזכירה היוצאת שלומית קירשטיין והמזכירה הנכנסת אביבה רוטר.

חילופי נשיאות - האופן הפנימי
האופן הפנימי – באופן הפנימי 42 חברות. הנשיאה היוצאת שרה אגמון והנשיאה הנכנסת גילה הפשטיין החליפו סיכות. שרה אגמון נתנה דברי פרידה וסיפרה שהאופן הפנימי קיים 40 שנה. הודתה לחברות וסיפרה שהשנה הן ארחו את הנגידה העולמית, שרה הודתה למועדון על שיתוף הפעולה ואיחלה לחברות הצלחה בהמשך הדרך.
הנשיא שחר הגיש לשרה תעודת הוקרה על הפעילות המשותפת, ושלומית העניקה לשרה אגמון את מגן הרוטרי.

לאחר שלב זה, שמענו סקירה מנשיא מועדון אשדוד על התפתחות מועדוני הרוטרי בישראל, סקירה מאלפת ומלאת היסטוריה.

ולבסוף, נהנו האורחים מהופעה של להקת הביג בנד, של שבעה נגנים וזמרת, ששרו וניגנו נעימות מוכרות להנאת כולם.
היה ערב מהנה, מעניין ומלא בתוכן. שבת שלום לכולם ושנת רוטרי פורייה.

ערכה וסיכמה שולמית קנטר
צילם יורם נאומן


נאום הפרידה של הנשיא היוצא שחר שבו:
לפני חודש וחצי חגגנו יחד חברי המועדון את יום העצמאות. האירוע היה חגיגי ומגבש. אבל השנה נוסף לפעילות ניחוח מיוחד. כי באירוע הזה נגזר הסרט וחנכנו את חורשת מועדון רוטרי חיפה לשכנות טובה. עם נוכחות של מעל 100 חברי מועדון ובנ"ז, ולצידם קבוצה של כמה עשרות עולים חדשים. אותם עולים חדשים שחגגו יחד איתנו השנה בנטיעות ט"ו בשבט, בחגיגת חנוכה ופורים, אותם עולים שנהנים יחד איתנו פעמיים בשבוע בעשר השנים האחרונות בשיחות ערות בשפה העברית בשני אולפנים בעיר. אחד האולפנים פועל בהצלחה בבית הסטודנט שאותו מנהל הרב לייזר קליין, שזכה השנה באות איש השנה בקהילה מטעם המועדון שלנו, על פעילותו המבורכת.

באירוע חנוכת החורשה היתה שותפה גם העירייה. נמצא איתנו הערב מר סוהיל עבאס, מנהל המחלקה לאחזקת גנים ונוף בעיריית חיפה, שהיה שותף מלא לתכנון והקמת החורשה.
כמו כן נכחו בו 4 חברי המשלחת מאורגון, ארה"ב, שהתארחו במהלך סוף השבוע אצל חברי המועדון.
ובחורשה הזאת ממש כבר חגג השבוע אחד מחברי המועדון את חגיגת בת המצווה לבת שלו.

מעגלים ועוד מעגלים של חיבורים וקשרים. הסיפור הקצר הזה הוא על רגל אחת הסיפור של רוטרי – חברי, מקצועי, קהילתי ובינלאומי. אני שמח וגאה להיות חלק מהארגון הזה, ולא פחות מזה, חלק מהמועדון המיוחד של רוטרי חיפה.

מכובדיי, מזכיר העיר הגב' ברכה סלע, יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי הגב' ביאטריס רוזן, נגיד האיזור הנכנס מתי הראל, מזכיר האיזור הנכנס יונה מזור, ראש אשכול חיפה נ"ל גיורא ירדני ורעייתו שרה, נשיאות האופן הפנימי חיפה היוצאת והנכנסת - הגב' שרה אגמון והגב' גילה הפשטיין, נגידים לשעבר, נשיאים לשעבר, רעיי הרוטריונים, שותפים לדרך, שרוני אשתי האהובה (בעוד שבוע זה יום הנישואים שלנו), בנותיי האהובות נטע רוני ואיילה, אורחים נכבדים.

שנה אחת בלבד מוקצבת לנשיא המועדון כדי לקדם מטרות ויעדים, שבסיטואציה אחרת יכולים היו להספיק למלא יומן של כמה שנים. הזמן רץ, והנה אני עומד פה, מנסה לסכם בכמה דקות פעילות של שנה שלמה. בחלק הראשון של הערב ראיתם פסיפס חלקי של פעילות המועדון בשנה החולפת. תודה רבה לקובי גופר על הכנת המצגת.

ספירה זריזה מראה, שהמועדון קיים וליווה בשנה החולפת קרוב ל-100 פעילויות שונות. 100. זה אומר ממוצע של שתי פעילויות בשבוע.
זה מרשים מאד. אך האם זה מספיק? האם פעלנו נכון? האם שינינו משהו? האם השפענו?
עבור 24 נערי נעל"ה, שזכו לריהוט מלא לדירות החדשות שלהם – בהחלט השפענו.
עבור עשרות עולים חדשים בעיר חיפה, שזוכים מדי שבוע למפגש בלתי אמצעי עם חברי מועדון בשני אולפנים, וכן לסיוע נוסף, למלגות, ועוד – בהחלט השפענו.
עבור 300 תלמידים מעוטי יכולת שזכו לתיקי בי"ס וציוד נלווה לפתיחת שנת הלימודים – בהחלט השפענו.
עבור עשרות מקבלי המלגות בהיקף כולל של מעל 100,000 ₪, כולל 20 תלמידי ביה"ס לקציני ים בעכו ותלמידי כפר גלים שזכו לנסוע למשלחת לפולין - בהחלט השפענו.
עבור ילדי עמותת "שמחה לילד" שחגגו יחד איתנו את אירוע פתיחת השנה שלהם בכפר גלים ואת חג הפורים; עבור בנות מג"ל, שזכו לימי כיף וטיול מאורגן לפארק שעשועים; עבור הנוער שזכה להדרכה בנושא נהיגה נכונה ונהיגה תחת אלכוהול - בהחלט השפענו.
עבור עשרות החיילים הבודדים, שזכו גם השנה לליווי ותמיכה, לסיוע בהתנהלות מול הביורוקרטיה, במלגות, במנות מזון לשבת, מתנות לחגים ועוד – בהחלט השפענו. נמצאים איתנו הערב שותפים אמיתיים לדרך - חנה שביט ורן דנסקי מעמותת יחד לחייל הבודד.
עבור מועדון הכדורגל הפועל חליסה, שזכו לאימוניות לחורף ותיקים; עבור תלמידי בי"ס גיל בעלי פיגור התפתחותי, שזכו השנה להסעה למפעל בקרית חיים, המעסיק אותם ומשלב אותם בשוק העבודה – בהחלט השפענו.
עבור התלמידים שזכו להזדמנות ללמוד ולהתפתח בעולם הרטוריקה ותורת הנאום במסגרת פרויקט הנואם הצעיר – בהחלט השפענו.
עבור תושבי כפר הנוער "עלה נגב" שזכו לתרומת משחקים וספרים; עבור ילדי אחוזת ילדים שזכו השנה לפעילות משותפת עם מועדון האינטראקט החדש; עבור תלמידי בית הספר אבן גבירול שזכו לחגוג בר ובת מצווה באירוע משמח – בהחלט השפענו.
עבור תלמידי כפר גלים שזכו לליווי מלא במשך השנה בפרויקט החקר שלהם בביולוגיה ,שזכו לחדר מוזיקה מאובזר בכפר, לסיוע במשלחת לפולין, לשיעורי עזר וסיוע בשיעורי הבית מצד חברי המועדון, לאירוח בבתי החברים בסופי שבוע ובחגים, ועוד – בהחלט השפענו. נמצאת איתנו הערב טוני ליברמן מכפר גלים, שהיתה שותפה מלאה בפעילות הזאת השנה.

בהיבט הבינלאומי עשה המועדון קפיצת דרך משמעותית. הרעיון היה פשוט לכאורה – המועדון יארח ויתארח, ויגדיל את מעורבותו והשפעתו גם במעגלים הבינלאומיים.
עבור חברי מועדון דסאו, איתם חתמנו השנה בגרמניה על הסכם מועדונים אחים, שזכו פעמיים! לאירוח חם שכולו שגרירות ישראלית איכותית, וכן לקשר אמיץ וישיר עם הנהלת הטכניון לטובת חגיגות 100 שנים לתנועת הבאוהאוס – בהחלט השפענו.
עבור חברי המשלחות מאורגון ארה"ב, מצ'כיה, מאוקראינה ומקרואטיה, שזכו לחיבוק חם ואירוח של חברי המועדון ושל חברי האינטראקט - בהחלט השפענו.

במעגל הנוער והצעירים הצלחנו להקים מועדון אינטראקט חדש, שכבר החל לפעול ולהגדיל את מעגל הפעילות שלנו בקהילה.
חיזקנו את הקשר של המועדון עם בית מילר. נמצאות איתנו הערב בנותיו של יוסף מילר, תמרה חרל"פ ורינה לוי. תודה לשתיכן על השותפות האמיצה.

הרשימה עוד ארוכה, אבל הרעיון אחד הוא – מועדון רוטרי חיפה הוא מועדון פעיל, מעורב ויוזם, מחובר לקהילה החיפאית, יודע למנף את משאביו הכספיים והאנושיים, ויוזם ממשקים עם מוקדי הכח הנכונים בעיר.

השנה גם חילקנו בפעם הראשונה את אות איש השנה בקהילה. אני סמוך ובטוח כי המסורת שהתחלנו השנה, היא שלב נוסף בחיבור החזק שיש למועדון בקרב העיר חיפה והקהילה.

דגש מיוחד הושם השנה על הרעות והחברות במועדון. מעבר להרצאות המצוינות ומעוררות ההשראה שזכינו לשמוע, יזמנו מפגשים רבים לטובת חיזוק החיבור האישי והמקצועי בין החברים. ועדת רעות חדשה, פינה חדשה של "חבר מספר על חבר", חגיגות משותפות ברוב חגי השנה, יציאות משותפות בקבוצות קטנות (פרויקט "יוצאים יחד"), ערבים משותפים בבתי החברים בחורף (פיירסייד) והשנה לראשונה גם בקיץ (פולסייד), טיול סופשבוע נהדר לבאר שבע, קבלת שבת, טיול סוף שנה לירושלים כולל מפגש עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ביקור במקומות העבודה איש של רעהו, ארוחת מליון דולר במפעל טאואר ג'אז, מפגשי שולחנות עגולים, ועוד ועוד.

ועל כל אלה ועוד, תוכלו כולכם לקרוא בספר יוצא הדופן שהפקנו לרגל 85 שנות הפעילות של המועדון. שוב תודה גדולה לחביבה רוגר על פעילותה המצוינת.

פעילות המועדון שלנו היא מיוחדת, והיום יותר מתמיד אני יודע ומשוכנע כי אנו באמת עושים שינוי ויכולים להיות גאים במעשה ידינו. אבל, לנגד עיננו צריך תמיד לעמוד גם העיקרון, כי עלינו להיות גורם משפיע ומוכר בקהילה. עלינו לחשוב כיצד נראית כל פעילות של המועדון מבחוץ, וכיצד היא משפיעה על המתבונן לרגע. רק כך נוכל להיות מובילים אמיתיים, ולהוות מודל להשראה.

לצער כולנו, המועדון נפרד השנה משניים מעמודי התווך שלו – נג"ל אליהו ברכה ונ"ל מנחם חכים. שניהם היו נשיאי המועדון בשנות ה-80! יהי זכרם ברוך.

ובמבט אמיץ עם הפנים קדימה, ארגון אינו יכול לקפוא על שמריו, ולכן כבר בתחילת השנה הגדרנו יעד ריאלי של גיוס 6 חברים חדשים למועדון. לקחנו אחריות, שיפרנו את תהליך הגיוס של חברים חדשים, ערכנו ערב חשיפה ומפגש נוסף לחברים, ואני שמח וגאה לספר, שהשנה הצלחנו לגייס למועדון 16 חברים חדשים ונמרצים, לרבות 2 חברים ותיקים שחזרו לשורות המועדון!
11 מהם נמצאים איתנו פה גם הערב, בבקשה קומו שנראה אתכם -
עדנה שקד, אורלי קלמנוביץ', משה בכר, דב חיון, גילי שיינברג, מירה רוזן, ישי הרמתי, ימית מוריה ישראל, דנה זטלאוי כהן, אורן שומינוב, סמי עזאם, בני לביא, דוביק סופר, גלית צור, גדעון ביבאר ואוסנת רובין. ברוכים הבאים למשפחת רוטרי חיפה.

המועדון מחדש את פניו, וזהו אתגר לא פשוט עבורינו. עלינו להמשיך ולפעול לשילוב החברים החדשים יחד עם החברים הותיקים בפעילות העניפה. אני קורא לכולם לעמוד באתגר הזה, ולהיות הגורם המאחד, המחבר, בין כולם.

הנה רואות עיניכם, השנה היתה מלאה בעשייה אמיתית ומשמעותית. אני שמח להגיד, כי הפעילות הזאת לא יכולה היתה להתממש ללא המעורבות של חברי המועדון. כי רוטרי חיפה זה קודם כל אנשים.

זכיתי השנה להכיר מקרוב את מרבית חברי המועדון. פגשתי יצירתיות, להט, אמונה ורצון אמיתי לפעול, להיפגש, לחשוב יחד. לא הפרויקטים והתרומה לקהילה, אלא קודם כל אלה הדברים שהופכים את המועדון שלנו למה שהוא - מועדון מעורר השראה, עם אנשים איכותיים. חשוב לי לציין את הרצון הטוב והחברות לה זכיתי מכל מי ששוחחתי ונפגשתי איתו במהלך השנה. לא היה כמעט חבר שאמר לי לא, לא היה חבר שלא היה חשוב לו לפעול ברוח חיובית לטובת פעילות המועדון, ועל כך תודתי הגדולה.

בנימה אישית, עברה עליי תקופה מרתקת ומספקת. למדתי הרבה על הארגון, על אנשים, ועל עצמי. וגם על כך אני מודה.
השנה הזו חיזקה אצלי את התחושה שרוטרי חיפה הוא חלק ממני וממי שאני היום.

תודה מיוחדת לחברי ההנהלה. היתה זו שנה של הנהלה פעילה, מחויבת ותורמת, שליוותה אותי בצורה נהדרת במסע המשותף. אני מבקש להזמין את חברי ההנהלה (בסדר א"ב) – ליאור אטיאס, טובה גילת, הרצל הראל, סיון זילברמן, נחום לדר, אילאיל ענר, שלומי פורמן, נתן פלדמן, יוכי פלר, חנה צוריאל.

תודה מיוחדת ניתנת למי שאמון על המערכת הפיננסית של המועדון, הלא הוא גזבר הכבוד עמירם אסמן.

ו... למי שהיתה בשנה זו אשתי השניה – מזכירת הכבוד שלומית קירשטיין!
שלומית, תמיד בדרכך השקטה, הצנועה, נטולת הדרמות, עם נכונות אמיתית לפעול ולעשות. ליווית אותי בכל שלב וצעד במהלך השנה וחצי האחרונות, ייעצת, הקשבת, עודדת, ביקרת, והכל תמיד ברוח טובה וחיובית. שיחות ארוכות גם בשעות לא הגיוניות, והכל לטובת המועדון והחברים. אני כ"כ שמח שבחרתי בך לתפקיד הכה משמעותי וחשוב שמילאת השנה, לא יכלתי לאחל לעצמי מזכירה טובה ממך.

אחרונים חביבים אני רוצה להודות למשפחתי האהובה! הגיבוי והתמיכה שלכם איפשרו לי לעבור את המסע הזה, ועל כך אני רוצה להצדיע לכם – להוריי היקרים, לשלוש בנותי – נטע, רוני ואיילה, ולאשתי האהובה שרוני (בעוד שבוע חל יום הנישואין שלנו). אני רוצה גם להתנצל שהייתי השנה פחות זמין בבית. אבל אני גם יודע, שדוגמא אישית היא הדרך הנכונה בחינוך, ואני מקווה שבשנה האחרונה, כשהמילה "רוטרי" נשמעת רבות ברקע, למדתן טוב יותר על ערכים של עשייה ונתינה.

בעוד כמה ימים תזרח השמש כבכל יום על העיר חיפה, מבשרת איתה את תחילתו של יום חדש וגם את תחילתה של שנת רוטרי חדשה. מירוץ השליחים ממשיך, וכשם שלקחתי אני את המקל מידיו של גידי ינאי, כך אני מעביר אותו כעת לידיו הנאמנות של מנחם גץ.

אנחנו משאירים אחרינו מועדון יציב, חזק, מתחדש, מחובר ומוביל בקהילה. אני רוצה לאחל למנחם שנה נפלאה, מלאה בעשייה רוטריונית ומעוררת השראה. מנחם, אני סמוך ובטוח כי תדע להנהיג את המועדון בתבונה ולהצעיד אותו קדימה. אתה יכול להיות בטוח, כי מאחוריך עומדים 100 חברים איכותיים, שנכונים לסייע לך.

תודה לכולכם!





.https://www.facebook.com/newshaifakrayot.net/videos/2341208502866440/
2024 © כל הזכויות שמורות למועדון רוטרי חיפה
bullet