נפגשים כל יום רביעי בשעה 13:00 במלון ביי וויו BayView, חיפה
Meeting every Wednesday on 13:00 at BayView HOTEL, Haifa

27/02/2019 - משה חרלופסקי - איך לעשות עסקים

מפגש מספר 27

מפגש שבועי מיום רביעי ה- 27.2.2019

נשיא המועדון שחר שבו פתח את המפגש בברכה לאורחים, ביניהם קבוצה של צעירים שהגיעה בעקבות ערב החשיפה, ונמצאים בהליך קבלה למועדון. כמו כן ברך הנשיא את חברתנו חנה צוריאל שחזרה לפעילות אחרי החלמה ממושכת. ברכה מיוחדת ניתנה למרצה האורח- מר משה חרלופסקי.  

את פסוק השבוע הקריאה חביבה רוגר:
מהירות הקול נמדדת באותו פרק זמן שעובר מספירת הקול בקלפי ועד שלא סופרים אותך יותר.

גליה מגיד הקריאה את ברכות הרעות
ימי הולדת
ורד אביטן  20.2
אלחנן גרינברג 24.2
לאה קורן 27.2
יוסי דקל 3.3
שלמה דביר 4.3
קבלה למועדון
צבי ענר 23.2.1994
זיגי שאוך 26.2.1964
לאה קורן – 30.2.2014
אלי חכים- 1.3.2009
מי מהחוגגים שהיה נוכח בישיבה קיבל ברכה כתובה ע"י נשיא המועדון.

ברכה בינלאומית ע"י קובי גופר
בשבוע שעבר ביקר המועדון בחברת טאואר-ג'אז ((TOWERjazz שבמגדל העמק. בעבר היה שם החברה טאואר סמיקונדקטור.  את התוספת ג'אז קיבלה החברה עם מיזוג חברת גז סמיקונדקטור אשר ממוקמת בסן אנטוניו טקסס בארה"ב. לכן היום נבקר בסן אנטוניושהיא העיר השניה בגדולה במדינת טקסס, והשביעית בגודלה בארה"ב. בעיר אשר נוסדה ב-1731 ישנה נוכחות צבאית גדולה – שכן היא ביתם של מבצר סם יוסטון, בסיס חיל האוירלקלנד, בסיס חיל האוויר רנדולף והבסיס העירוני ברוקס.  בעיר מבקרים כ-20 מיליון תיירים מדי שנה. אתרי התיירות העיקריים בעיר הם מבצר אלמו בו נערך קרב אלמו, עולם המים של סן אנטוניוועוד.
מועדון רוטרי סן אנטוניו הוקם ב-1912 וכיום מונה כ-128 חברים.
נשיא המועדון הוא כריס וויליאמס והחברים נפגשים בימי רביעי בשעה 12.00.
מפעילויות המועדון:  יוזמי יום רוטרי בעיר - יום של התנדבות של כל חברי רוטרי בעיר, הקמת גן ילדים בטוח ועידוד השקעה בגינות שיתופיות.

הודעות הנשיא
1. מאחל החלמה מהירה לחברים אליהו ברכה ולדני זגול.
2. מודה לאביבה רוטר ושולה קנטר על אירגון מוצלח של ערבי הפיירסייד.
3. מודה לליאור אטיאס על ההנחיה היפה והמקצועית של תחרות הנואם הצעיר.
4. ביום שישי האחרון נחנך יער רוטרי בדרום. היה אירוע מרגש, נכחו 4 חברי מועדון מחיפה.
5. מתחיל להתגבש מועדון אינטראקט. בשבוע הבא יערך מפגש ראשון. התגבשה קבוצה ראשונית, ולאחר 2 ערבי חשיפה וכן ראיונות למתעניינים, כרגע יש קבוצה של קרוב ל-20 תלמידי תיכון.
6. בחודש מאי 2019 יארח המועדון אורחים מלונדון. הנשיא ביקש מחברי מועדון שמעוניינים לארח לפנות לשלומית, אנו זקוקים ל-4 משפחות מארחות לאירוח של שני לילות.

הודעות המזכירה
1. הוועדות השונות ממשיכות להיפגש, ושבשועיים הקרובים ייערכו מפגשים של 4 ועדות שונות.
2. ערב הגאלה בירושלים יתקיים בתאריך ה-17 במרץ 2019. חברי המועדון יסעו בנסיעה משותפת.
3. ב-16 באפריל 2019 יתקיים מפגש בינמועדוני.  מרצה אורח יהיה פרופסור יצחק בן ישראל (אלוף במיל.) יו"ר סוכנות החלל הישראלית. 

ליאור אטיאס הציג את המרצה מר משה חרלופסקי מנכ"ל ומייסד קבוצת "עסקים עושים עסקים", ארגון המעודד בעלי עסקים קטנים לייצר רשת קשרים באמצעותnet working - - חוברים יחד ועושים עסקאות יחד.

הרצאה
המרצה סיפר שהוא יליד פ"ת, נשוי ואב ל-3 ילדים. את העסק הראשון שלו הקים בגיל 18 במטרה ליצור הכנסה פסיבית. מקבל פנסיה מגיל מוקדם כאשר המטרה היתה להיות להקים דברים ללא תלות כספית.
לפני 11 שנה הקים ארגון לאנשי עסקים שבנויה מ-50 קבוצות נטוורקינג.
לדבריו נטוורקיג היא דרך חיים. סוג של חזון. יש צורך לרתום אנשים לחזון. מילות המפתח הן יכולת נתינה והקשבה לצרכיו של השני.נתינה מובילה לקבלה. צריך להיות מאוד קשוב לסביבה, פתוח ומבין.מערכת אישית והכרויות של השני חיונית להצלחה. המרצה נתן כמה הצעות שימושיות למשל:
לחשוב בגדול, ליצור קשרים עם הממליצים, לטלפן מידי פעם, לבנות תנועת מאמינים ולהתחבר לאנשי מפתח שמוכנים לשתף פעולה. היחסים חייבים להיות דו צדדיים.  להשתדל להיחשף לתקשורת, לפגוש אנשים בעמדות מפתח, להיות חברותי ולגרום לאנשים אחרים לדבר עלינו. לסיכום – להלן שלושה דברים שעלינו לשנן:
1. להיות אופטימיים
2. להיות בהקשבה
3. לחייך ולהיות חברותיים
הרצל הראל הודה למרצה על ההרצאה המרתקת והנשיא העניק לו את דגלון רוטרי.

בתום ההרצאה נעל הנשיא את הישיבה, וציין את הנוכחות המרשימה של חברי המועדון.

ערכה וכתבה שולמית קנטר
צילם יורם נאומן

מתוך האינטרנט:
משה חרלופסקי
דוא''ל: mosheh@gmail.comאתר:https://www.bizmakebiz.co.il
מומחה נטוורקינג ושיווק באינטרנט, יזם בנשמתו.
בעלים ומנכ"ל של BizMakeBiz ארגון העסקים הגדול בישראל
יליד פתח תקווה (78). נשוי ואב ל-3 ילדים.
בגיל 23, יצא חרלופסקי לעצמאות והקים מספר מיזמים אינטרנטיים מובילים.
ב- מאי  2008, אחרי ניסיון עשיר בעבודה עם מאות בעלי עסקים קטנים והבנה כי רוב העצמאיים אומנם מגשימים את חזונם אך סובלים מבדידות ולא מצליחים להתרומם כלכלית בעצמם, החליט להקים את ארגון  BizMakeBiz שחזונו לחבר בין בעלי עסקים בכל רחבי הארץ ולאפשר להם רשת תמיכה עסקית, שיווקית וחברתית .
בשל יכולותיו הגבוהות של חרלופסקי בתחום הנטוורקינג והטכנולוגיה הפך הארגון בתוך שנתיים בלבד לארגון העסקים המוביל בישראל (מעל 45,000 בעלי עסקים במחזורים של עד 5 מליון בשנה), ואף פתח שלוחות בשני מוקדים באירופה.
כיום BizMakeBiz מהווה עדיין את הארגון הגדול ביותר הפועל למען עסקים בישראל ומגשים את חזונו.
במהלך 10 השנים האחרונות חרלופסקי חקר את עולם הנטוורקינג לעומק, הרצה ופיתח מתודולוגיות לבניית נטוורקינג יעיל בגובה העיניים ויצר בעצמו חיבור בין אלפי בעלי עסקים בארץ ובעולם.
חרלופסקי מאמין שנטוורקינג זו דרך חיים שיכולה לשנות את חייו של אדם בכל הרבדים האישיים והעסקיים ולכן כל אדם שרוצה להתפתח ולשאוף גבוה עליו לפתח את מיומנויות הנטוורקינג שלו לא משנה במה הוא עוסק בין אם הוא שכיר או עצמאי.
רִשּׁוּת עסקי (נטוורקינג) הוא גישה שיווקית העושה שימוש במפגשים חברתיים של אנשי עסקים ובעלי עסקים מרקעים שונים, למטרת יצירת רשתות חברתיות העשויות להוביל לשיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות.
2024 © כל הזכויות שמורות למועדון רוטרי חיפה
bullet