נפגשים כל יום רביעי בשעה 13:00 במלון ביי וויו BayView, חיפה
Meeting every Wednesday on 13:00 at BayView HOTEL, Haifa

20/02/2019 - ארוחת מיליון דולר

מפעל טאואר ג'אז במגדל העמק

20.2.19 ארוחת מיליון דולר במפעל טאואר ג'אז

כ-50 חברי מועדון ובנ"ז יצאו יחד באוטובוס מחיפה לביקור במפעל TOWER-JAZZ במגדל העמק. הביקור הוא למעשה "ארוחת מליון דולר", שמשמעותה שהוצאות האירוח הינן על חשבון המוסד המארח, ואז התשלום שכל רוטריון משלם בגין הביקור נתרם ל"קרן המילגות הבינלאומית של רוטרי".
את הביקור יזם נשיא המועדון שחר שבו, כאשר הפעילות היא תחת אפיק המקצוע במועדון.

האירוח כלל הרצאה אודות פעילות המפעל ומתקניו, לרבות הדגמה והצגה של מוצרים שהמפעל מייצר עבור לקוחותיו; סיור במפעל, כולל ביקור בגלריה מיוחדת המשקיפה על חדר הייצור; וארוחת צהריים עשירה.
בסיום הביקור קיבלו החברים שי צנוע מהמפעל, ונשיא המועדון העניק מגן הוקרה למר רון קרפל, שהוביל את הביקור מטעם המפעל.

עוד על חברת TOWER-JAZZ
חברת טאואר סמיקונדוקטור בע"מ היא חברת טכנולוגיה העוסקת בפיתוח וייצור של מוליכים למחצה לתעשיית האלקטרוניקה.
טאואר סמיקונדוקטור נוסדה בשנת 1993 במגדל העמק. בשנת 1994 הונפק החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובבורסת נסדאק בניו יורק. במאי 2008 הודיעה על מיזוג עם חברת ג'אז טכנולוגיות האמריקאית ובכך יצרה את החברה הגדולה בעולם למתן שירותי ייצור של מוליכים למחצה בטכנולוגיות ייחודיות עם שלושה מפעלי ייצור בישראל וארה"ב ומפעל בבעלות חלקית בסין. טאואר סמיקונדוקטור בע"מ הינה יצרן עצמאי של מעגלים משולבים בגיאומטריות 1.0 עד 0.13 מיקרון ומספקת שירותי ייצור משלימים ותמיכה בתכנון. בנוסף לטכנולוגיות ייצור דיגיטליות, מציעה טאואר פתרונות מתקדמים לייצור שבבים מעורבי אותות, מוצרי תקשורת ניהול ספקים וחיישנים לצילום דיגיטלי. יו"ר אודי הלמן ודב מורן, המנכ,ל ראסל אלוונגר.
2024 © כל הזכויות שמורות למועדון רוטרי חיפה
bullet