נפגשים כל יום רביעי בשעה 13:00 במלון ביי וויו BayView, חיפה
Meeting every Wednesday on 13:00 at BayView HOTEL, Haifa

20/12/2018 - אירוח משלחת ממועדון רוטרי דסאו גרמניה

20-23.12 סוף שבוע החג של החגים

20-23.12.2018 משלחת מרוטרי דסאו מבקרת בחיפה

בסוף השבוע האחרון אירח המועדון משלחת ממועדון רוטרי דסאו גרמניה. 
ביקור המשלחת הינו ביקור גומלין, לאחר שמשלחת מטעם מועדון חיפה ביקרה בדסאו בחודש אוקטובר האחרון.

הביקור היה מוצלח מאד, וכלל אירוח מלא לכל אורך סוף השבוע, לצד פעילות משותפת של המועדון מטעם אפיק המועדון, אפיק הקהילה ואפיק הבינ"ל.

20.12 יום חמישי
ביקור בטכניון - אירוח ע"י הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון - בהובלת פרופ' אלונה ניצן-שיפטן, ראש המרכז למורשת הארכיטקטורה, לצד ד"ר אוריין שחר וכן פרופ' איריס ערבות, דיקן הפקולטה.
האירוח כלל סיור בפקולטה והסבר על המבנים, ביקור בספריה ובארכיון הטכניון, שם התרשמנו גם ממסמכים נדירים אודות הטכניון והקמתו, לרבות מכתב מראש הממשלה דוד בן גוריון בנוגע להקמת הטכניון החדש והמעבר מהטכניון הישן, וכן תרשים מקורי של תכנון הטכניון הישן.
במסגרת הסיור התארחנו גם במשרדה של פרופ' ערבות דיקן הפקולטה ודנו בפרויקטים משותפים של המועדון בשיתוף מועדון רוטרי דסאו יחד עם הטכניון והאוניברסזיטה בגרמניה.
ארוחת ערב במסעדת ויוינו VIVINO.

21.12 יום שישי
סיור מורשת בעיר חיפה - בהדרכת לאה פופר. סיירנו ברחובות העיר התחתית, בליווי הסברים אודות הארכיטקטורה הייחודית של המבנים, מבנה דגון, תחנת הרכבת ועוד.
נסיעה בכרמילת וסיור ברחוב מסדה ורחוב ירושלים, הסברים אודות מבנה הטכניון הישן.
ארוחת צהריים בחנות החברתית "יריד וינטג'" - חנות ייחודית של מוצרי יד שניה, הנעזרת בתרומות ציוד ואביזרים למכירה. במקום פועל גם בית קפה, כאשר כל ההכנסות נתרמות לטובת חולי לוקמיה. אכלנו ארוחת צהריים במקום, רכשנו כמה דברים בחנות והעניקנו תרומה מטעם מועדון רוטרי דסאו.
ארוחת ערב במסעדת Shawatina בבת גלים.

22.12 יום שבת
ביקור בגנים הבאהיים - סיור מיוחד בסיוע ג'וש לינקולן, בשפה הגרמנית משולב בשפה האנגלית.
ארוחת ערב במסעדת Black Burger.

23.12 יום ראשון
ארוחת בוקר


סיכום האירוח ע"י נתן פלדמן
חברי האפיק הבינלאומי ערב טוב,
ברצוני לשתף אתכם בסיכום שנשלח לחברי משלחת של מועדון רוטרי דסאו.
נוצר בסיס איתן להמשך פעילות ושת"פ לאור מזכר ההבנות שנחתם בעת ביקורנו בדסאו לפני כחודשיים.
הביקור היה מוצלח ביותר וכלל מגוון אירועים כולל ביקור בטכניון-הפקולטה לארכיטקטורה, סיור בעיר בדגש על העיר התחתית והדר הכרמל, סיור במרכז הבהאים העולמי. כמו-כן האורחים לקחו חלק בפעילות חברתית עם חברי מועדון חיפה בארוחות ערב ופסטיבל החג של החגים.
קידום המשימות שקבענו עם חברי המשלחת מדסאו הם בתחום שת"פ האוניברסיטאות להכרה בחשיבות מורשת ההיסטורית של תרבות הבהאוס  ולנסות לקדם יחסים בין שתי הערים. הצענו להם להשתתף בפעילויות המתוכננות של האזור ולבחון השתתפות עמנו בגלובל גרנט.
אנו מצפים להמשך שתוף-הפעולה ונוכל לעדכן בהמשך. 
בהזדמנות זו, ברצוני להודות לכל אלו שלקחו חלק באירועים השונים בעת הביקור. חברי מועדון חיפה השאירו רושם חיובי ביותר בקרב אורחינו. הם התרשמו מאוד מהיקף המשתתפים מקרב חברי המועדון ומרמת פעילות המועדון.
בהזדמנות זו ברצוני להוסיף איחולי שנה אזרחית טובה
בברכה נתן פלדמן

https://newshaifakrayot.net/?p=124917
כתבה בעיתון
2024 © כל הזכויות שמורות למועדון רוטרי חיפה
bullet