נפגשים כל יום רביעי בשעה 13:00 במלון ביי וויו BayView, חיפה
Meeting every Wednesday on 13:00 at BayView HOTEL, Haifa

01/08/2018 - ישיבה עסקית ואישור תקציב המועדון

מפגש מספר 5 - ישיבה עסקית ראשונה

1.8.18 ישיבה עסקית - פגישה שבועית מספר 5

הנשיא פתח את הישיבה ובירך את כל הנוכחים. זו הישיבה העסקית הראשונה של השנה והיא תעסוק באישור התקציב החדש לשנת 2018/2019.
חידוש מרענן מצד הנשיא היה כשהציג מצגת מסכמת של חודש הפעילות הראשון השנה. כמו כן הוחלט על הענקת אות "רוטריון החודש" בכל חודש פעילות.

סיכום חודש יולי
  • בסכמו את החודש הראשון של השנה הדגיש הנשיא את הצד החברתי של המועדון, דיווח של האפיקים השונים על פעילותם ועל האירועים החברתיים הרבים שהתרחשו בחודש הראשון.
  • הנשיא סיפר לנו שבעתיד נקיים את פינת ה85 שבה חברים יספרו דברים מעניינים מקורות המועדון. כמו כן יספרו חברים על המקצועות השונים שלהם.
  • pool side - בין האירועים החברתיים הרבים של החודש הראשון היו המפגשים של שכולם היו מוצלחים ותרמו רבות לגיבוש החברתי של המועדון.
  • כמו כן התקיימו ישיבות של כל הוועדות בין השאר יש החלטות לבצוע למשל: וועדת רווחה וקהילה יצאה תוכנית של "אמץ תלמיד" שמטרתה לעזור לתלמידים להגיע להישגים יפים בלימודים.  
  • השנה הוחלט להעניק בכל חודש אות רוטריון מצטיין לחבר מועדון שבלט בפעילותו בחודש זה. כרוטריון חודש יולי נבחרה אביבה רוטר, בגין פעילותה בארגון ערבי הפול סייד שנערכו בחודש יולי. אביבה קיבלה בקבוק יין כמתנה.

פסוק השבוע ניתן ע"י צבי פורר:
" החברה הנעימה ביותר היא זו שבין חבריה שורר יחס הדדי של כבוד מתוך שמחה".
את הפסוק הזה בחר צבי אחרי שהתארח אצל משפחת שרף שייצרו אווירה נהדרת שהזכירה לצבי את המשפט הנ"ל של גטה.

ברכות רעות ניתנו ע"י שלמה מרקל:
ימי הולדת:
שחר שבו- 2/8

ימי נישואין:
ותד מוחמד ולנא- 1/8
כרכבי לוטף וסוניה- 4/8

שלמה מרקל חילק ברכות אישיות מנשיא המועדון לכל החוגגים.
 
ברכה בינלאומית ניתנה ע"י עירית יגר:
עירית בירכה את מועדון הרוטרי של העיר ארפורט שהיא עיר תאומה לחיפה. עיר עתיקה בגרמניה שחלק ממנה נבנה בימי הביניים. זה המועדון הראשון שהוקם לאחר איחוד גרמניה המזרחית עם המערבית ב- 1991 ויש בו 64 חברים. שמו של הנשיא- מארק פרינג והמועדון נפגש כל יום שלישי בערב במלון פייר.

-קובי גופר הקריא את מכתבו של נשיא מועדון אתונה בו הוא פונה אל גידי ינאי ומודה לו על מכתב הניחומים שנשלח לנפגעי השריפה הגדולה בעיירה ליד אתונה. נשיא מועדון אתונה סיפר שהאזור שהיה מכוסה עצים ויערות נישרף כולו והאזור נראה כמו אחרי אסון נורא. הוא הדגיש שבימים עצובים אלו המכתב של המועדון שלנו נותן להם הרבה עידוד ותמיכה.

"דבר אחד שלא ידעתם על" - ליאת שרף סיפרה על עירית יגר:
ליאת סיפרה לנו שלעירית שתי בנות וארבעה נכדים. עירית עבדה במשך 40 שנה כאחות מצטיינת בבית חולים כרמל, עזרה להקים ולנהל מכון דיאליזה גדול שהוקם בקריית ים לפני 23 שנה. במסגרת עבודתה עם חולי הדיאליזה נתנה להם הרבה תמיכה והאהבה. עירית לומדת כל החיים: אחיות, ניהול מערכות בריאות, משפטים, גישור ועוד... עירית היא אישה חרוצה מאוד מלאת חיים ומעוררת השראה.

הודעות המזכירה:
המזכירה שלומית דיווחה על התכנסות ועדות - ועדת בית מילר, והוועדה לעלייה ולקליטה. וועדת הדוברות תתכנס ב-5/8.  ובשבת הקרובה מפגש אצל חניתה ודוד.
ועדת בטיחות בדרכים - יושבת ראש הוועדה, דלית מגיד, סיפרה שיהיו שני מפגשים שעוסקים בזהירות בדרכים: אחד ב-13/8 ואחד ב-15/8. בשיתוף עם העיריה יוקם מתחם בטיחות עם סימולטורים לנהיגה כדי להדגיש את הסכנות האורבות בכביש.

דני זגול הודה לכל החברים שקיימו עימו קשר בזמן מחלתו והציע להקים וועדה שתשמור קשר עם החברים החולים.  

אישור תקציב המועדון:
גזבר הכבוד עמירם אסמן העלה את נושאי התקציבים: 
התקציב לשנת 2018/2019 מסתכם ב-283,700 ₪. תקציב זה אושר ע"י כל חברי המועדון.

הנשיא סגר את הפגישה והזמין את כולנו לקבלת שבת שתיערך ביום שישי הקרוב במכללת תילתן, וכן להרצאה של ח"כ אורן חזן בשבוע הבא. בברכת סוף שבוע נעים ושבת שלום שולמית קנטר.

צילם: יורם נאומן
כתבה וערכה: שולמית קנטר
2024 © כל הזכויות שמורות למועדון רוטרי חיפה
bullet