נפגשים כל יום רביעי בשעה 13:00 במלון ביי וויו BayView, חיפה
Meeting every Wednesday on 13:00 at BayView HOTEL, Haifa

13/10/2021 - 13.10.21 פרלמוטר

13.10.21 פרלמוטר

ספר הביכורים שלי יוצא לאויר העולם!!

במשך עשרות שנים של עבודה בעולם הטכנולוגי הייתי ממוקד בעשייה עצמה. לרגע לא חשבתי שהסיפור האישי שלי צריך לעמוד בקדמת הבמה. עד שפרשתי.
בשנים האחרונות אני פוגש את החברה הישראלית על כל רבדיה, באופן בלתי אמצעי, ואני רואה צמאון גדול ללמידה ולשינוי לטובה, אני רואה אהבה גדולה למקום שאנו חיים בו, משולבת עם דאגה ואי שקט.
במהלך המפגשים אני שואל את השאלות הבאות: האם אתם מוצאים את עצמכם מוטרדים כיצד נכון להתנהל מול עולם מאתגר כשקשה לדעת מה יהיה מחר? האם גם אתם תוהים ונפעמים מעוצמת וקצב השינוי שהטכנולוגיה והעולם הדיגיטלי מביאים עלינו? איך יתנהלו מערכות מורכבות כמו מערכת החינוך אם אנחנו רוצים שהן יוכלו להעניק את החינוך הטוב ביותר לילדינו?
איך חיים בעולם כזה? ואיך כדאי לחנך ולהכין ילדים אליו?
גדלתי להורים שלחמו במחתרות ובמלחמת השחרור, שנלחמו עבור מדינה בה יהיה קיום הוגן לכולם ושההשכלה והידע היו נר לרגליהם. עברתי וניהלתי משברים, כולל אישיים, כששכלתי את אחי במלחמת יום הכיפורים. במשך 40 שנים בעולם ההייטק שבו הגעתי לכהן כמספר 2 באינטל העולמית, הכרתי
אנשים משני מציאות והובלתי מהפכות בעולם המחשוב, כאלה שמשפיעות על החיים של כולנו עד היום, ובימים אלה אני מעורב ביזמות בחברות סטארטאפ ובפעילות חברתית וציבורית בתחום החינוך וצמצום פערים.
את כל הניסיון והתובנות שרכשתי לאורך השנים הן באינטל והן בפעילות החברתית, יצקתי לתוך הספר, לא כנוסחה אחת אלא ככלים שונים ומגוונים לחשיבה יצירתית וחדשנית, חשיבה אחרת ומותאמת לעולם משתנה בקצב רבולוציוני ואף העזתי לשלב את סיפור חיי האישי כמרקם מקשר לאורך פרקי הספר.
הספר הוא עבור כל אלה הרוצים לקבל החלטות ולקחת אחריות: על עצמם, ילדיהם, הארגונים בו הם פועלים – וכולנו מקבלי החלטות יום יום
אנחנו חיים בתקופה שבה ממשלים מתקשים בתהליכי קבלת החלטות ובביצוען. תפקידה של החברה האזרחית כמקום היווצרותם של העתיד והמציאות החדשה הולך וגדל.אני מקווה כי ספרי יסייע להבנת תפקידה וחשיבותה של החברה האזרחית.
אני נרגש עם הוצאת הספר. אשמח אם תרכשו אותו במכירה מוקדמת באתר ותשתפו אותי במחשבות ותגובות.
מצרף לינק לרכישה בהנחה
https://www.ybook.co.il/book/7968

בהערכה,
דדי.
2024 © כל הזכויות שמורות למועדון רוטרי חיפה
bullet