נפגשים כל יום רביעי בשעה 13:00 במלון ביי וויו BayView, חיפה
Meeting every Wednesday on 13:00 at BayView HOTEL, Haifa

12/06/2019 - הענקת אות איש השנה בקהילה

וחגיגת הוקרה לחברי המועדון

12.6.19 הענקת אות איש השנה בקהילה והוקרה לחברי המועדון

המפגש היום הוא האחרון לשנת הרוטרי 2018-2019. האירוע החגיגי צוין בצורת מפגש הוקרה והענקת אות איש השנה בקהילה, וכן הוקרה לחברי מועדון בולטים במהלך השנה. כמו כן חולק לחברים ספר מיוחד שהופק לרגל 85 שנות המועדון.
נשיא המועדון פתח את הישיבה עם ברכות לאורחים הרבים שהגיעו ביניהם חבר הכבוד של המועדון ויו"ר קרן הכט מר הרי זסלר, בתו רונית, הרב לייזר קליין ודבורי רעייתו, בנות ובני זוג של חברי וחברות המועדון.

הנשיא סיפר על האירוע המוצלח שאירע ביום שישי האחרון בכפר גלים לרגל חג השבועות, והודה שוב ליוסי כפירי על הנחיית האירוע. הנשיא גם בירך את דני זגול לרגל נישואי ביתו, את אלי חכים על הסמכת ביתו כעורכת דין, את אוסנת רובין על הסמכתה לבוגרת תואר שני,  ואת נחום לדר על כך שהפך לסבא!! נחום תאם לרגל האירוע בקבוקי יין למועדון, וכל החברים הרימו כוס לכבודו.

פסוק השבוע מאת צבי פורר
מתוך אמרות החוכמה של אלברט איינשטיין: "לא נוכל לפתור בעיות באמצעות אותה צורת חשיבה שהשתמשנו בה כשיצרנו אותן".  נסו לא להיותאנשים של הצלחה אלא נסו להיות אנשים של ערך.

ברכות רעות  ניתנו על-ידי חניתה מלכוב
ימי הולדת
כרמל הכהן 15.6
דן ביין  25.6
צבי פורר  27.6
ימי נישואין
חניתה ודוד מלכוב 24.6
שלמה ושושי אסיף 25.6
קבלה למועדון
שלמה אסיף 13.6.1990
מיקי קירשטיין 13.6.1979
גבי אשד 15.6.2005
ג'ושוע  לינקולן 15.6.2016
שלומי פורמן 15.6.2016
שאול דאנג'לי 16.6.1993
נחום לדר 19.6.1991
עופר אדלמן 25.6.1994
וייצנר צבי 25.6.1998
ארז ישכרוב 27.6.2012
יוסי כבירי 28.6.1986
הנשיא הזמין את מיקי קירשטיין והעניק לו מגן הוקרה מיוחד על 40 שנות חברות במועדון.

ברכה בינלאומית מאת קובי גופר ע"י שלמה מרקל
לרגל האירוע החגיגי של המפגש השנתי האחרון, ברכה מיוחדת נשלחת היום למועדון פורט סעיד, שהוא המועדון הספונסר של מועדון רוטרי חיפה.

הודעות המזכירה שלומית
1. אירוע חילופי נגידים יתקיים ב-16.6 בהרצליה. הצלחנו לארגן הסעה, יציאה ממרכז הקונגרסים.
2. ב-17.6 יתקיים טיול לירושלים.  נתארח במשכן הכנסת, מוזיאון ידידי ציון ובביתו של לוי אשכול. שיא הביקור יהיה מפגש עם יו"ר הכנסת מר יולי אדלשטיין, במהלכו יעניק לו המועדון את אות פול האריס.
3. ב-18.6 יתקיים אירוע חילופי נגידות בתיאטרון חיפה.
4. ב-27.6 בשעה 19.15 יתקיים אירוע חילופי הנשיאים באצטדיון סמי עופר.
 

נשיא המועדון הביע הוקרה והערכה לאנשים ולפעילויות נבחרות שנעשו למען הקהילה
1. פרויקט חיילים בודדים - הנשיא הודה לזאב מטר, יו"ר ועדת חיילים בודדים ולעירית יגר על פעילותם הברוכה. אות הוקרה מיוחד הוענק למר חיים מוסרי, סמנכ"ל ניר עציון על תרומת ארוחות שישי לחיילים בודדים במהלך כל השנה.
2. חורשת "רוטרי חיפה" – נחנכה רשמית בחודש מאי 2019 והעצים הראשונים בה ניטעו על-ידי חברי המועדון כבר בט"ו בשבט 2019. המועדון חגג את יום העצמאות בחורשה.
קרן חורשת רוטרי חיפה - הנשיא הודיע באופן רשמי על הקמת קרן מיוחדת, שמטרתה פיתוח החורשה החדשה. בני הזוג ברקוביץ הרימו תרומה של 5,000 ₪ לזכר בנם ז"ל שניפטר ממחלה קשה. עליזה ברקוביץ הביעה את תקוותה שהמקום יהיה פעיל ומשפחות תגענה עם ילדיהם לבלות בחורשה. הנשיא העניק לבני הזוג ברקוביץ מגן הוקרה מיוחד על תרומתם הנדיבה.
3. תעודת הוקרה מיוחדת הוענקה על-ידי הנשיא לחבר הכבוד של המועדון ויו"ר קרן הכט מר הרי זסלר לכבוד יום הולדתו ה-90 ולאות תודה על תמיכתו ותרומתו לפעילות המועדון. ביתו רונית סיפרה על פעילותו של אביה וקראה פרק מהספר המספר את סיפור חייו. הנשיא אחל בשמו ובשם המועדון למר הרי זסלר הרבה בריאות והארכת ימים והעניק לו מגן הוקרה מיוחד מטעם המועדון. כמו כן חגגנו למר זסלר יומולדת.
4. הנשיא הזמין אל שולחן הנשיאות את כל ראשי הועדות והודה לכולם על תרומתם להצלחת המועדון והעניק לכל אחת ואחד תעודת הוקרה. סה"כ חולקו קרוב ל-30 תעודות הוקרה לראשי הועדות.
5. הנשיא הודה לצוות המלון על האירוח והליווי שמעניק למפגשי המועדון והעניק לנתלי מגן הוקרה מיוחד מטעם המועדון.

איש השנה בקהילה
איש השנה בקהילה הוא אות מיוחד שניתן לאיש שאינו רוטריון על תרומתו הייחודית לקהילה. השנה זו הפעם הראשונה שהמועדון מעניק אות מיוחד זה, כאשר בראש הוועדה עמדה אלה סגל והיא סיפרה לנו על פעילותו הברוכה של הרב ליזר קליין.
הרב קליין נולד בשנת 1989 בקרית מלאכי כילד רביעי למשפחה של 7 אחים ואחיות. עד גיל 17 למד בחינוך הממלכתי דתי בעיר. בשנת 2006 עבר לישיבת חב"ד שם למד 4 שנים, ובשנת 2010 קיבל אשרת לימודים מהישיבה המרכזית של חב"ד בברוקלין.
בשנת 2013 חזר ארצה והתחתן עם רעייתו דבורי ומאז משמש הרב כשליח חב"ד בעיר התחתית בחיפה.  
בשנת 2016 הקים הרב את בית הסטודנט בית חב"ד בקמפוס הנמל שבחיפה המשמש בית לסטודנטים ולחיילים.  המקום פתוח, ללא עלות ומעניק מקום מפגש, ארוחות חמות, קורסים וסדנאות ובעיקר אוזן קשבת לצרכים המאפיינים את האוכלוסייה הנ"ל.
חלומו  של  הרב הוא  הקמת מלונית לחיילים בודדים בחיפה שתיתן מענה לכל הצרכים הקיומיים והמנטליים שלהם, החל מלינה וכלה בכביסה והכל מתוך רצון להעניק חום ואהבה ובעיקר תמיכה והוקרה.
לכל מחיאות כפיים של כל הנוכחים העניק נשיא המועדון את אות איש השנה לרב לייזר קליין.

ספר חדש – "מועדון רוטרי חיפה חוגג 85 שנה" – היו מקור להשראה
נשיא המועדון הציג את הספר החדש שמכסה ומספר את תולדות המועדון משנת הקמתו לפני 85 שנה ועד היום.  הנשיא הודה לאריה ברגמן על פעילותו הרבה למען הוצאת הספר.
חביבה רוגר שכתבה וערכה את הספר סיפרה שהספר הוא תמונת פסיפס שכולם תרמו להוצאתו וכל חבר יוכל לעיין ולהתרשם מההיסטוריה היפה של המועדון. הספר הוענק לכל חברי המועדון.
הנשיא הודה באופן מיוחד לחביבה רוגר על תרומתה הרבה בהפקת הספר, והעניק לה את אות גלגל הזהב. 

הנשיא הודה לשולה קנטר וליורם נאומן על  עבודתם המבורכת בתיעוד פעילות המועדון באתר המועדון, על הדיווח השבועי של שולה והתמונות שצילם יורם. הנשיא העניק ליורם ושולה תעודות הוקרה של גלגל הזהב.

הנשיא ברך את כל החברים בתודה על שנת פעילות ענפה ופוריה, אחל הצלחה והמשך עשיה להנהלה הנכנסת, הזכיר שוב את מסיבת חילופי הנשיאים ב-27 ליוני ונעל בפעם האחרונה את הישיבה לשנת פעילות המועדון 2018-2019.

בתודה  לכל החברים במועדון שבת שלום ובהצלחה בהמשך הדרך – שולה קנטר ויורם נאומן.
שולה נפרדת בזאת מסקור המפגשים אני אמשיך לצלם ולתעד כפי שעשיתי 15 שנה,אני מקווה שנמצא מחליף לשולה...
2024 © כל הזכויות שמורות למועדון רוטרי חיפה
bullet