נפגשים כל יום רביעי בשעה 13:00 במלון ביי וויו BayView, חיפה
Meeting every Wednesday on 13:00 at BayView HOTEL, Haifa

28/11/2018 - כרמל בהט סודם של מצליחים

מפגש מספר 15

28.11.18 כרמל בהט סודם של מצליחים - פגישה שבועית  מס'  16

הנשיא שחר שבו ברך את כל הנוכחים, את האורחים מחו"ל ואת המרצה האורח מר כרמל בהט.

את פסוק השבוע הביא צבי פורר:
השבוע היה יום הזיכרון של הרב משה צבי נריה, מחנך, מהפכן, סופר ובעל פרס ישראל.
מדברי הרב:  "אני חושב סימן שאני אדם. ככל שאני חושב יותר מתגלה יותר מהות האדם שבי".

ברכות רעות מפי אריאל מרקל:
יום הולדת
רון כהן 29.2011
קבלה למועדון
הרצל הראל 29.11.2017

ברכה בינלאומית ניתנה על-ידי קובי גופר:
הברכה נשלחה לעיר פורטסמות' שבאנגליה. פורטסמות' וחיפה הן ערים תאומות. העיר ממוקמת במחוז המפשייר שבחופה הדרומי של אנגליה. פורטסמות' שימשה כעיר נמל חשובה ובה ממוקם הצי המלכותי. מועדון רוטרי פורטסמות' הוקם בשנת 1988 ומונה כ-100 חברים. חברי המועדון מתנדבים ותומכים כספית במשפחות נזקקות, מעניקים מלגות לספורטאים וסטודנטים מצטיינים.

"דבר אחד שלא ידעת על.."
מנחם גץ סיפר לנו על יוסי דקל - דקל היה ממקימי סיירת מגלן ובתפקידוהאחרון שירת בבור ועסק במשימות ייחודיות. יוסי דקל שירת שנתיים בשירות קבע  והשתחרר משירות מילואים כסגן אלוף. ליוסי דקל שתי בנות. הגדולה לומדת רפואה והשניה סיימה שירות צבאי ומתכוננת להתחלת לימודים. ליוסי דקל שני תארים אותם סיים בהצטיינות מטעם אוניברסיטת חיפה. לאחר סיום התואר הראשון בכלכלה וסטטיסטיקה התחיל לעבוד בחברת ביטוח וכבר בגיל 35 היה מנהל מחוז.  בגיל 40 היה סמנכ"ל בקבוצת בנק הפועלים. יוסי דקל שימש כמנכ"ל  במספר חברות היי טק ולפני כעשר שנים הקים חברה שעוסקת בליווי עסקאות של מיזוג חברות. פעילות ציבורית:  יוסי דקל פעיל כחבר הנהלה באגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה, יו"ר ועדת הביקורת של לשכת המסחר והתעשיה וחבר בהנהלת מעריכי השווי האקטוארי בישראל.

נשיא המועדון סיכם את הטיול לבאר שבע כטיול מהנה, מגבש, ומעניין.
דליה אסמן הודתה למארגני הטיול במילים חמות: "סוף השבוע הסתיים לו כמעט והגיע העת להודות לשחר, שלומית וליאת. בזכותכם ספגנו מראות, סיפורים ולא רק, אלא גם מזון משובח, פארק מדע ואנז"ק. חווינו חוויה מיוחדת כל כך, ביקור בחוות עלי נגב – אותה לא נשכח. כמה שמחנו לשיר עם צנחני ברוך המוכשר. שרנו בשמחה במלוא  גרון. חבר'ה, מאחורי כל פעילות של חיזוק הרעות עמד צוות שעמל ללא לאות, שוב תודה לכל המארגנים ולחברים הנהדרים והמפרגנים".

הודעות  המזכירה שלומית:
• החלמה מהירה לדני שאול ולדני זגול.
• ברכות לשלמה מרקל על המיזם החדש של חברת ברודקום.
• מפגשי החברים שנערכו במהלך חודש נובמבר תרמו רבות לרעות בין חברי המועדון.
• מפגש מיוחד ומרגש של חברי מועדון חדשים בבית משפחת פלר.
• הטיול לבאר שבע היה מוצלח ויוצר ציפייה לעוד.
• כנס אתיקה יערך בחודש פברואר.
• כנס בנושא "מוח בריא" בחודש דצמבר.

ד"ר אמנון שפי הציג את שני אורחי המועדון מארצות הברית שהציגו תוכנית בין לאומית לפתרון בעיית המים בעולם. ד"ר זוסמן סיפר שבעיית המים חוצה גבולות סביב הגלובוס ורק עם נושיט יד ונתארגן יחד בעולם נוכל לטפל בבעייה. המארגנים מתמקדים בבתי ספר כי ילדים וצעירים מוכנים להתעלם מבעיות לאום ולעבוד יחד. הבעיה הגדולה היא חלוקת התקציבים וישראל זוכה לתקציב גדול כי הוכיחה שהיא מוכנה להתמודד עם הבעיה. שלושת הפרויקטים של רוטריעולמי הם חינוך, מים, ותרבות ומדינת ישראל משתתפת בכולם.

מועדון רוטרי חיפה מבטיח להמשיך ולשתף פעולה כדי ליצור איכות חיים טובה יותר לדורות הבאים.

הרצאה:
יוסי כבירי הציג את המרצה: מר כרמל בהט
מר בהט הוא מאמן להישגיות אישית ועסקית ומנחה סדנאות סגנונות תקשורת בהומור.

מטרת המפגש - להבין את הסביבה, לתקשר, לנתח את סגנונות התקשורת השונים, וללמוד לזהות כל סגנון. לבני אדם יש שפות סודיות ביניהן, בין היתר, שפת הגוף. ישנה תקשורת חזותית, תקשורת דרך שמיעה ותקשורת דרך תוכן.

מר בהט סיפר על מאפיינים להצלחה שמתחלקים לשתי קבוצות:האחת מורכבת מסיפוק, משפחה, בריאות, איכות חיים וחברים. והקבוצה השנייה מורכבת מחפצים כמו יאכטה, וילה, רכב מפואר,נכסים ומגרשים. המרצה סיפר שקיימים 4 סוגים של מתקשרים:המקדם שהוא פעיל דומיננטי מתלהב בעל נוכחות חזקה, השני הוא משימתי - ישר והחלטי, השלישי מנתח - שקט חכם ואפשר לסמוך עליו והרביעי תומך-אוהב רגש חום ואהבה. אין סגנון "טוב" כל סגנון מיוחד. חשוב לדעת לזהות את הסגנון שאתה פוגש. בסדנאות שלו מנסה מר בהט לתת את הכלים לזהות את הסגנון כדי שנצליח במשימות השונות של חיינו.

ליאור אטיאס הודה למרצה והנשיא העניק לו את מגן המועדון ונעל את הישיבה.
המפגש הבא הינו ישיבה עסקית של המועדון, שבה מחגוג את חג החנוכה.

ערכה וסיכמה: שולמית קנטר
צילם יורם נאומן
2024 © כל הזכויות שמורות למועדון רוטרי חיפה
bullet